mirant enrere…

17 03 2009

lorcaÉs molt de temps… de fet he de parar-me a pensar quants anys fa ja… i he de dir que no o sé exactament, tampoc sé per que, però si sé qui té la culpa, de que ara, tants anys després mire enrere i veig, recorde, analitze i soc capaç de donar significat, significat i sentit a tant de temps… és molt de temps, el que un dia va començar com un joc, on la paraula competició no tenia ni sentit ni significat, on la major diversió era creure que erem majors, responsables, responsables per passar el cap de setmana fora de cassa, cuinant el nostre propi menjar…. i es que teníem 12 anys… (qui els agarrara)…. després va passa a ser una afició on a l’anterior es sumava una xicoteta motivació per guanyar el teu company… si, parlant de companys, companys i amics, tenen molt que vore el chori, el pitil, fari, carlos, el xulo, el cori…. moltes són les voltes que em pregunte que és el que e vist jo en aquest esport que no van vore ells, m’aguera agradat que encara estigueren ací, i em fa llàstima vore que no és així…. bé, de l’afició va passar a la competició: carrera continua, costeres, farlek, intervals, series… carrera continua, costeres, farlek, intervals, series… mmm…campionats autonòmics, lligues nacionals, campionats d’espanya, copes llatines, campionats d’europa, campionats del món!!!…bufff!!… al cap de l’any són molts dies fora de cassa, molts dies llarg de la família, i dels amics, molts entrenaments, molt de sacrifici, però també moltes experiencies, cultures diferents..moltes anècdotes, viatges, i paissos visitats, molts paissos visitats… en eixe mateix instant t’adones que ja no és competició, l’orientació a passat a ser una forma de vida…. com ja e dit avanç, no sé exactament per que vaig començar en aquest esport, però si sé qui té la culpa, la culpa de que a l’igual que jo molts altres podran escriure histories com les meues, que dic, millors histories que les meues..ara és el torn d’Andreu, Antoñico, Ivan, Oscar, Violeta, Maria, Sonia, Sara… pot ser que ara no o entenguen, però algun dia sabran del que parle… i espere que a l’igual que jo, reconeguen i siguen capaços de donar les gracies  per tot el que fa i el que a fet per nosaltres, al culpable, el del farleck i les series, el “Jésu”.

Accions

Information

4 responses

17 03 2009
Manolo

Buena historia y muy buen reconocimiento. Seguro que los jovenes se daran cuanta cuando sean mayores de lo que han vivido. Ahora toca cuidar a “el Jésu” para que dure mucho.

17 03 2009
luisa rico

n’estic totalment d’acord…

17 03 2009
Héctor

Hola Nestoret!
Molt bona història, tot veritat i molts sentiments en les teues paraules. La veritat, es que jo senc el mateix que tu, mire enrere i no sé ni com ni perquè vaig començar a practicar aquest meravellós esport, però com tu bé has dit, si sé qui té la culpa de tot i de que encara avui en dia tingui moltíssimes ganes de tornar a competir en orientació per a disfrutar dels boscos, patir i ficar-vos canya.
No obstant, la meua història en aquest esport sempre ha tingut una espina clavada, que m’ha impedit seguir aquesta forma de vida al 100% i com jo haguera desitjat. Aquesta espina són les lesions. Primer un turmell, despres l’altre, després x20 en cada peu, el genoll, …buff, fins al punt de caminar coix, per aquesta raó, havia de parar refugiar-me en altres esports.
Però tornaré, no per a rendir al 100%, però sí per a disfutar de l’esport i de la natura acompanyat d’un mapa i una brúixola, per a recordar vells temps i per a intentar transmetre als més petits allò que una bona persona em va transetre a mi fa ja molts anys.
Per tant, eixe fari, encara el tens per ahi, encara que últimament ha esta un poc desaparegut, jeje.
Un abraç

24 03 2009
manudona

mu guapa la historia!! jeje y k dures mucho en la orientacion nesteret!

Deixa un comentari

